special specification
آگوست 14, 2022
کاربرد های مبدل های صفحه ای
آگوست 16, 2022
Show all

 نگهداری و تعمیرات مبدل حرارتی صفحه ای

مبدل های حرارتی صفحه ای بدون باز کردن قابل تمیز کردن در محل می باشند. مبدل های صفحه ای را می توان به راحتی دمونتاژ کرد و سطوح داخلی آن را دمونتاژ کرد و سطوح داخلی آن را تمیز نمود .

ALFA LAVAL

به همین دلیل مدت زمان زیادی می توان از مبدل های صفحه ای بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. حتما برای باز کردن مبدل های صفحه ای از افراد متخصص کمک بگیرید .( تعمیرات مبدل حرارتی صفحه ای)

Mars

Repairs of plate heat exchangers

تعمیرات مبدل های حرارتی

شرکت مکانیک سیالات با ارایه  طیف منحصر بفرد خدمات در حوزه تعمیرات مبدل حرارتی ( شامل تعویض تیوب ، تعمیرات پوسته و هدر، تمیزکاری مبدل  و تعمیرات در محل ) و همچنین خدمات جداسازی آب از روغن جهت کمک به مشتریان گرامی که مبدلهای آنها دچار اختلاط آب و روغن شده است ، همواره در صدد است تا حداکثر رضایتمندی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعویض تیوب :

جهت  ارایه بهترین واقتصادی ترین راه حل به مشتریان گرامی، کارشناسان شرکت مکانیک سیالات پس از ارزیابی کامل و انجام تستهای مربوطه روی مبدلهای معیوب ( یا ازکارافتاده)، گزارش و ارزیابی خود را از وضعیت فعلی مبدل موجود به کارفرما ارایه می نمایند. بر این اساس در صورتیکه نیاز به تعویض تیوب وجود داشته باشد این کار در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود و در صورت عدم لزوم، عملیات تعمیرات و بازیابی روی آن آغاز می گردد. تمامی این مراحل با هماهنگی و تصمیم کارفرما انجام خواهد گردید.

تمیزکاری و نوسازی:

مبدلهای حرارتی که ایرادات ساختاری ندارند اما دچارگرفتگی در نقاط مختلف شده اند. ابتدا از نظر فنی  ارزیابی  شده و سپس با استفاده از سیستم تمیزکاری شیمیایی شامل محلولهای ازبین برنده گریس و از بین برنده رسوب تحت عملیات  کنترل شده قرار می گیرند. 

تعمیرات پوسته و هدر:

در صورتیکه تیوب ها سالم باشند و فقط پوسته و سایر اجزا نیاز به تعمیرات داشته باشند. با تایید واحد فنی پوسته و اجزا تحت تعمیر قرار میگیرند

  •  
  • Easy Maintenance & Repair
  • The clearing-in-place (CIP) equipment permits cleaning of the plate heat exchanger without opening it. plate heat exchanger cam easily reassembled and clean internal area .for this reason , PHE works without any problem for long time .For opening of the PHE contact with the manufacturer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *