نحوه ی انتخاب مبدل
آگوست 16, 2022
تامین کننده حرارتی گرمایش ازکف
آگوست 16, 2022
Show all
1. اسایش و آرامش در بالاترین حد ممكن :

درجه حرارت ثابت و دائمی دركلیه طول زمستان در نزدیكی كف ساختمان و در محلی كه شما قرار دارید وجود خواهد داشت . این حالت بسیار دلپذیری است كه محیط اطراف پا گرم بوده و هوای مورد تنفس گرمای زیادی نداشته باشد. پروفیل دمایی سیستم گرمایش از کف به پروفیل ایده آل بسیار نزدیک است، گرما به آرامی از کف به سمت سقف منتشر می شود، پای گرم و سر خنک، به سلامت کمک می کندبه علت جرم بسیار پوشش كف ساختمان در صورت هر گونه قطع برق و یا عوامل دیگر كه باعث .

2. ثابت بودن حرارت :

توقف حرارت دهی مركزی باشد ، مدت زمان سرد شدن آپارتمان بسیار طولانی تر از سایر روش ها می باشد . در این سیستم ابتدا مدت زمانی طول می كشد تا كف زمین به درجه حرارت مطلوب برسد ، ولی پس از گرم شدن این حرارت به صورت باثبات تری در طول مدت زمستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

3. سبكی وزن ساختمان ، افزایش ارتفاع اتاق ها :

به علت استفاده از یكنوع لوله با سایز پایین و همچنین حذف عبور لوله های تاسیساتی از روی یكدیگر ( كه عموما باعث بالا آمدن كف واحدها و پر كردن كف در زمان ساخت می شود ) ضخامت پوشش به مقدار زیادی كاهش می یابد. این امر ضمن كم كردن وزن ساختمان ( و در نتیجه استقامت بیشتر آن ) موجب افزایش ارتفاع سقف واحدها نیز می گردد.

4. صرفه جویی در مصرف سوخت :

به علت تماس مستقیم افراد با منبع گرمایش درجه حرارت اتاق در درجات پایین تری تنظیم می گردد. این امر موجب صرفه جویی 25 الی 40 درصد در مصرف سوخت خواهد شد .

5. آزادی عمل در دكوراسیون داخل منزل :

بعلت قرار گرفتن این سیستم در داخل كف زمین اثاثیه را می توان در هر گوشه از ساختمان قرار داد . این امر بخصوص در واحدهای كوچكتر و اتاق خواب های با فضای محدود ، ملموس تر خواهد بود .

Mars

6. هوای پاكیزه تر و خشك نشدن هوا :

در سیستم رادیاتوری ، عموما هوای اتاق خشك می شود . در بسیاری از موارد با قرار دادن كتری آب به روی رادیاتور سعی در افزایش رطوبت اتاق می شود . این مشكل در سیستم گرمایش كفی نمودی نخواهد داشت .

7. تمیزی دیوارها و اثاثیه منزل :

بعلت سیكل گردش هوای داغ در زمان استفاده از رادیاتور عموما دیوارهای بالای رادیاتور به مرور زمان سیاه شده و دوده را بخود جذب می نماید . در سیستم گرمایش كفی ویرسبو این مشكل برطرف شده و دیوارها و سایر لوازم در طول زمان سیاه نخواهد شد .

8. افزایش ارزش منزل :

استفاده از سیستم گرمایش كفی ویرسبو موجب افزایش ارزش منازل می شود اگر چه نصب این سیستم از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با سیستم حرارت توسط رادیاتورهای مرغوب ندارد ، ارزش افزوده آن برای ساختمان بسیار بیشتر خواهد بود .

ALFA LAVAL
9. استفاده از منابع حرارتی مختلف :

سیستم گرمایش كفی ویرسبو می تواند از منابع مختلفی برای تامین گرمایش استفاده كند . موتور خانه ، پكیچ و حتی حرارت خورشیدی می توانند در این سیستم مورد استفاده قرار گیرند .

10. خشك تر باقی ماندن زمینهای مرطوب و یا خیس :

در صورت نصب سیستم گرمایش كفی ویرسبو در محلهای مانند آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی و زیر زمین ، در صورت خیس شدن كف این محل ها به علت شستشو به سرعت خشك خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *