سیستم های سرمایشی و گرمایشی
آگوست 14, 2022
نصب مبدل حرارتی
آگوست 14, 2022
Show all
اهمیت تمیز کردن مبدل حرارتی

(1) بهبود ظاهر تجهیزات، تصفیه و محیط زیست ایالات متحده. پاک کردن خاک در سطوح داخلی و خارجی کارخانه ها، ساختمان ها و وسایل نقلیه، و هدف بهبود ظاهر و تمیز کردن محیط زیست از اهمیت تمیز کردن مبدل حرارتی است.

(2) برای حفظ تولید نرمال، گسترش زندگی تجهیزات. حذف خاک سطحی مواد اولیه، می تواند خواص سطحی مواد را حفظ کند تا پیاده سازی فرآیند تولید را تضمین کند. به طور منظم یا تمیز کردن خاک از تجهیزات تولید، می تواند کارکرد نرمال، تجهیزات خوردگی کنترل تجهیزات، عمر تجهیزات را حفظ کند.

Mars

(3) کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های تولید. تمیز کردن منظم مبدل حرارتی نه تنها می تواند مصرف مواد خام و انرژی را کاهش دهد، بلکه بهبود کارایی تولید را نیز کاهش می دهد، اما هزینه های تولید نیز بسیار کاهش می یابد.

(4) برای کاهش حوادث تولید، سودمند برای سلامت انسان است. تمیز کردن خاک می تواند فرایند تولید و تجهیزات ناشی از حوادث مختلف و محیط زیست و صدمات شخصی را کاهش دهد. تمیز کردن استریلیزاسیون، ضدعفونی کردن، حذف آلودگی رادیواکتیو، و غیره، برای سلامت انسان مفید است.

ALFA LAVAL

(5) برای بهبود ظرفیت تولید و بهبود کیفیت محصول. پاک کردن سطح مواد خام آلاینده ها، می تواند برای حفظ عملکرد پس از پردازش خوب خود، به منظور بهبود کیفیت محصولات به دست آورد. تمیز کردن منظم از تجهیزات می تواند ظرفیت تولید مناسب خود را حفظ کرده و اثر خاک را بر عملکرد محصول کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *