CONTROL DEVICES A INDUSTRIAL DESIGN
آگوست 17, 2022
CONNECTORS
آگوست 17, 2022
Show all

به علت اهمیت بهداشت آب مقطر در صنایع دارو سازی، تحت استانداردهای خالص سازی بسیار سختگیرانه دقیق و بر اساس شرایط خاصی تولید می شود. این استانداردها شامل استانداردهای هایژنیک وگذراندن آزمایشاتی از قبیل تستTOC(میزان کربن آلی محلول درآب)، تست کانداکتیویتی یا رسانندگی الکتریکی، تست سطح آلودگی میکروبی می باشد.

Mars

روش های متنوعی برای استحصال آب با خواص مذکور وجود دارد. که رایج ترین مورد تایید ترین آن ( براساس استانداردهای بین المللی)، روش تقطیر تراکمی است. در این روش آب معمولی تبخیر شده وبا تقطیر مجدد خالص سازی می شود.

اصلی ترین تجهیز مکانیکی مورد استفاده در سیستم تقطیر تراکمی آب مقطر در صنایع دارو سازی، مبدل حرارتی است. که در آن بخار آب با انتقال حرارت با آب سرد تقطیر می شود. با توجه به راندمان حرارتی بالای مبدل های صفحه ای نسبت به سایر مبدل های حرارتی معمول. رشد استفاده از این نوع مبدل در سیستم های تقطیر دارویی در دهه ی اخیر بسیار قابل توجه بوده است.

ALFA LAVAL

 شرکت مارس یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه ی تولیدی و ارائه انواع مبدلهای صفحه ای جوشی و واشری جهت کاربری دارویی و هایژنیک میباشد. این شرکت با ارائه ی انواع مبدل های صفحه ای در ظرفیت ها و سایزهای مختلف. پاسخ گویی نیاز صنعت دارو سازی کشور به این مبدل حرارتی بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *