پمپ پریستالتیک
جولای 4, 2022
پمـپ تخلیه بشـکه
جولای 26, 2022
Show all

استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای در ذوب سریع برف در محوطه و پارکینگ های رو باز

یکی دیگر از کاربرد های مبدل حرارتی صفحه ای واشر دار استفاده از این مبدل ها در ذوب سریع برف در محوطه ها و رمپ ها و پارکینگ های رو باز و یا حتی زمین های چمن مخصوص مسابقه ی فوتبال می باشند .

Plate heat exchanger

در این کاربری ها یک سمت مبدل حرارتی صفحه ای واشر دار به دیگ آب گرم متصل است. که آب با دما ی 180 درجه ی فارنهایت وارد مبدل حرارتی صفحه ای واشر دار می شود. و با دمای 160 درجه فارنهایت خارج می شود و به دیگ آب گرم بر میگردد .  سمت دیگر آن آب به همراه محلول اتیلن گلیکول است .معمولا درصد ترکیب اتیلن گلیکول وآب به دمای محیط وابسته است که به چه میزان در شب این دمابه زیر صفر می رود . دمای مناسب آب باری  ورود به شبکه لوله کشی ذوب سریع برف در محوطه ها و رمپ ها و … در حدود 130 درجه ی فارنهایت می باشد .

heat exchanger

در سيستم هاي گرمايي، هيت پمپ مستقيم از هيت پمپ غير مستقيم اقتصـــادي تر و موثرتر مي‌باشد. با كنترل هدفمند وبا استفاده از يك حسگر برف در يك سيستم ذوب برف مقدار آب گرم و هزينه عمليات كاهش مي‌يابد.

مبدل حرارتی در ذوب برف Reviewed by marsiran.com marsiran on 25 nov. کاربرد مبدل حرارتی در ذوب برف استفاده از این مبدل ها در محوطه ها،رمپ ها ،پارکینگ های روباز و زمین های چمن مخصوص مسابقه ی فوتبال می باشند. Teach branding , Reviewing big brands 5.0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *